Livrare gratuită peste 300 RON!

Informații despre transport

  1. Când voi primi comanda mea?

Comenzile plasate în zilele lucrătoare până la ora 12:00 pot fi expediate chiar în aceeași zi. Colaborăm cu firma de curierat GLS, care garantează livrarea în ziua următoare în cazul livrării la domiciliu. Pentru livrările către puncte de ridicare și automate, timpul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. Deci, dacă îți amintești joi la ora 10:30 că trebuie să plasezi o comandă pentru că unul dintre difuzoarele tale s-a terminat, sau dorești să faci un cadou pentru cineva în weekend și solicită livrarea la domiciliu, pachetul tău poate fi acolo chiar a doua zi.

** Nu putem garanta expedierea în aceeași zi în toate cazurile din cauza volumului crescut de comenzi.

  1. Am plasat comanda într-o zi de vineri sau în weekend, când pot să mă aștept să o primesc?

Comenzile plasate vineri și în weekend sunt procesate luni și marți, astfel că livrarea poate fi așteptată marți sau miercuri. În cazul livrărilor la punctele de ridicare, poate fi miercuri sau joi. Ne străduim să expediem toate comenzile chiar luni, astfel încât să ajungă la tine marți.

  1. Ce modalități de primire pot alege?                                                                                                                                                                                                                *Livrare la domiciliu: GLS                                                                                                  *Ridicare din automatul de colete: GLS Csomag                                                                  *Modalitatea de plată ramburs este disponibilă exclusiv pentru livrarea la domiciliu GLS.
  2. Care sunt costurile de livrare?

Livrare la domiciliu GLS: Valoarea este calculată în coș.

Ridicare din automatele de colete sau de la punctele de ridicare GLS: Valoarea este calculată în coș.

Costul rambursului: Valoarea este calculată în coș.

Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile de peste 300 RON

 

  1. Ce modalități de plată sunt disponibile?

    • Pentru livrare la domiciliu cu plata la livrare, poți plăti curierului în numerar sau cu cardul.
    • Dacă alegi plata prin MyPos la momentul plasării comenzii, poți plăti cu cardul sau prin transfer bancar în avans, astfel încât la livrare să mai oferi doar un bacșiș maxim curierului.
    • Pentru plăți în avans, transferă la următoarea adresă după trimiterea identificatorului comenzii:

    Nume: ZenithDeals Kft.
    Număr de cont IBAN: Wise RO65 BREL 0005 6026 0621 0100
    BIC: BRELROBUXXX

  2. Cum pot afla dacă comanda mea a fost expediată?                                                                                                                                                                                                  Îți vom trimite în total 3 e-mailuri:

    • E-mail automat de confirmare: Acesta confirmă că sistemul nostru a primit și a înregistrat comanda ta.
    • E-mail de modificare a stării 1: Confirmat: Acesta indică faptul că comanda ta a fost manual confirmată și începem să o pregătim.
    • E-mail de modificare a stării 2: Predat curierului: Acesta indică faptul că comanda ta a fost pregătită și predată curierului.
    • La începutul acestui e-mail, vei găsi factura electronică și numărul de urmărire al coletului, cu ajutorul căruia poți urmări comanda pe site-ul companiei de curierat.