- Mit fac dacă lipsește ceva din comanda mea?
Nu trebuie să intri în panică, suntem foarte flexibili și în acest sens. :)
Pentru comenzile care nu au fost confirmate încă sau au fost confirmate, dar nu au fost încă trimise*, putem adăuga orice produs. Este important să știi că toate comenzile sunt trimise către firma de curierat cel târziu la ora 14:00, astfel că putem face modificări până cel târziu la ora 13:30.
*Statusul comenzii tale poate fi verificat în profilul tău.
Tot ce trebuie să faci este să trimiți un email la adresa info@candlemap.ro cu numărul comenzii tale și/sau numele complet cu care ai plasat comanda și codul produsului(e) pe care dorești să le adăugăm. Noi vom adăuga rapid produsul(e). :)
- Ce fac dacă vreau să anulez comanda?
În acest caz, procedura este simplă: trimite un email la adresa info@candlemap.ro cu numărul comenzii tale și/sau numele complet pe care l-ai furnizat în timpul plasării comenzii, iar noi vom anula comanda.