Livrare gratuită peste 300 RON!

Intrebări legate de comandă

Colet incomplet:

Cu toată atenția noastră, din nefericire, uneori se întâmplă ca un colet să fie trimis incomplet din greșeală. În acest caz, procedura este simplă: Trimite un e-mail la adresa info@candlemap.ro, furnizând numărul de identificare al comenzii tale și/sau numele tău complet, cu care ai plasat comanda, și menționează numele produsului lipsă. Vom investiga și, în caz de reclamație validă, vom trimite produsul lipsă a doua zi. 

Colet deteriorat:

 

În aceeași măsură, uneori, chiar dacă un colet este bine ambalat, un produs poate fi deteriorat. În acest caz, procedura este similară: Trimite un e-mail la adresa info@candlemap.ro, specificând numărul de identificare al comenzii tale și/sau numele tău complet, cu care ai plasat comanda, și atașează câteva fotografii cu produsul deteriorat. În caz de reclamație validă, te vom compensa în funcție de gradul de deteriorare.

  1. Mit fac dacă lipsește ceva din comanda mea?

Nu trebuie să intri în panică, suntem foarte flexibili și în acest sens. :)

Pentru comenzile care nu au fost confirmate încă sau au fost confirmate, dar nu au fost încă trimise*, putem adăuga orice produs. Este important să știi că toate comenzile sunt trimise către firma de curierat cel târziu la ora 14:00, astfel că putem face modificări până cel târziu la ora 13:30.

*Statusul comenzii tale poate fi verificat în profilul tău.

Tot ce trebuie să faci este să trimiți un email la adresa info@candlemap.ro cu numărul comenzii tale și/sau numele complet cu care ai plasat comanda și codul produsului(e) pe care dorești să le adăugăm. Noi vom adăuga rapid produsul(e). :)

 

  1. Ce fac dacă vreau să anulez comanda?

În acest caz, procedura este simplă: trimite un email la adresa info@candlemap.ro cu numărul comenzii tale și/sau numele complet pe care l-ai furnizat în timpul plasării comenzii, iar noi vom anula comanda.

 

  1. Cum primesc factura?                                                                                                                                                                                                                                                După fiecare comandă, factura este trimisă automat către adresa ta de e-mail furnizată la Billingo.

  2. Cum pot accesa factura mea ulterior?                                                                                                                                                                                                                  Dacă ești înregistrat în contul nostru, poți să accesezi factura electronică din profilul tău, mergând la secțiunea Comenzi.

        Profil - Comenzi - Aici dă clic pe comanda pentru care ai nevoie de factură.

        Va fi afișat astfel: "2024-XXXX", apasă pe acesta și factura ta se va încărca.

  1. Când voi primi comanda mea?

Comenzile plasate în zilele lucrătoare până la ora 12:00 pot fi expediate chiar în aceeași zi. Colaborăm cu firma de curierat GLS, care garantează livrarea în ziua următoare în cazul livrării la domiciliu. Pentru livrările către puncte de ridicare și automate, timpul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. Deci, dacă îți amintești joi la ora 10:30 că trebuie să plasezi o comandă pentru că unul dintre difuzoarele tale s-a terminat, sau dorești să faci un cadou pentru cineva în weekend și solicită livrarea la domiciliu, pachetul tău poate fi acolo chiar a doua zi.

** Nu putem garanta expedierea în aceeași zi în toate cazurile din cauza volumului crescut de comenzi.

  1. Am plasat comanda într-o zi de vineri sau în weekend, când pot să mă aștept să o primesc?

Comenzile plasate vineri și în weekend sunt procesate luni și marți, astfel că livrarea poate fi așteptată marți sau miercuri. În cazul livrărilor la punctele de ridicare, poate fi miercuri sau joi. Ne străduim să expediem toate comenzile chiar luni, astfel încât să ajungă la tine marți.

  1. Ce modalități de primire pot alege?                                                                                                                                                                                                                *Livrare la domiciliu: GLS                                                                                                  *Ridicare din automatul de colete: GLS Csomag                                                                  *Modalitatea de plată ramburs este disponibilă exclusiv pentru livrarea la domiciliu GLS.
  2. Care sunt costurile de livrare?

Livrare la domiciliu GLS: Valoarea este calculată în coș.

Ridicare din automatele de colete sau de la punctele de ridicare GLS: Valoarea este calculată în coș.

Costul rambursului: Valoarea este calculată în coș.

Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile de peste 300 RON

 

  1. Ce modalități de plată sunt disponibile?

    • Pentru livrare la domiciliu cu plata la livrare, poți plăti curierului în numerar sau cu cardul.
    • Dacă alegi plata prin MyPos la momentul plasării comenzii, poți plăti cu cardul sau prin transfer bancar în avans, astfel încât la livrare să mai oferi doar un bacșiș maxim curierului.
    • Pentru plăți în avans, transferă la următoarea adresă după trimiterea identificatorului comenzii:

    Nume: ZenithDeals Kft.
    Număr de cont IBAN: Wise RO65 BREL 0005 6026 0621 0100
    BIC: BRELROBUXXX

  2. Cum pot afla dacă comanda mea a fost expediată?                                                                                                                                                                                                  Îți vom trimite în total 3 e-mailuri:

    • E-mail automat de confirmare: Acesta confirmă că sistemul nostru a primit și a înregistrat comanda ta.
    • E-mail de modificare a stării 1: Confirmat: Acesta indică faptul că comanda ta a fost manual confirmată și începem să o pregătim.
    • E-mail de modificare a stării 2: Predat curierului: Acesta indică faptul că comanda ta a fost pregătită și predată curierului.
    • La începutul acestui e-mail, vei găsi factura electronică și numărul de urmărire al coletului, cu ajutorul căruia poți urmări comanda pe site-ul companiei de curierat.